من مرگ را...
اينک موجِ سنگين‌گذرِ زمان است که در من می‌گذرد.
 
اينک موجِ سنگين‌گذرِ زمان است که چون جوبارِ آهن در من می‌گذرد.
 
اينک موجِ سنگين‌گذرِ زمان است که چون دريايی از پولاد و سنگ در من می‌گذرد.

 

در گذرگاهِ نسيم سرودی ديگرگونه آغاز کردم

در گذرگاهِ باران سرودی ديگرگونه آغاز کردم

در گذرگاهِ سايه سرودی ديگرگونه آغاز کردم.

نيلوفر و باران در تو بود

خنجر و فريادی در من.

فواره و رويا در تو بود

تالاب و سياهی در من.

 

در گذرگاه‌ات سرودی ديگرگونه آغاز کردم.

 

 

من برگ را سرودی کردم

سرسبزتر ز بيشه

 

من موج را سرودی کردم

پُرنبض‌تر ز انسان

 

من عشق را سرودی کردم

پُرطبل‌تر ز مرگ

 

سرسبزتر زِ جنگل

من برگ را سرودی کردم

 

پُرتپش‌تر از دلِ دريا

من موج را سرودی کردم

 

پُرطبل‌تر از حيات

من مرگ را

سرودی کردم.....

 



نظرات شما عزیزان:

حامي
ساعت8:40---3 تير 1391
خیلی جالب بود!!
{حامـــــــــــــــــــد}
.
.
گاه نگران می شوی که نکند آنقدر که انتظار داری تو را دوست نداشته باشم
عزیزم دوستت دارم همیشه و همیشه بی هیچ قید و شرطی.
هر چه بیشتر تو را می شناسم بیشتر به تو علاقه مند می شوم
همه احساسات من حتی حسادت هایم ناشی از شور عشق بوده است.
در پر شور ترین طغیان احساسم حاضرم برایت بمیرم.
تو را بیش از اندازه آشفته و ناراحت کرده ام. ولی تو را به عشق قسم؟آیا کار دیگری میتوانم بکنم؟همیشه برای من تازه هستی.آخرین تبسم تو شاداب ترین و آخرین حرکات تو زیباترین آنهاست.
بدون تو نمی توانم زندگی کنم.جز دیدار تو همه چیز را فراموش کرده ام
انگار زندگی ام در اینجا به پایان رسیده است دیگر چیزی نمی بینم و مرا در خودت ذوب کرده ای.؟
حس می کنم در حال متلاشی شدن هستم.همیشه در حیرت بودم که چه طور افرادی به خاطر دین شهید می شوند از فکر آن هم تنم به لرزه می افتاد.اما دیگر نمیلرزم .من هم می توانم به خاطر آن بمیرم.می توانم بخاطر تو بمیرم .کیش من کیش مهر است و تو تنها اعتقاد من هستی.تو مرا با نیرویی که توان مقابله با آن را ندارم اقسون کرده ای.

@حامـــــــــــــــــــد@




هادی
ساعت19:10---31 ارديبهشت 1391
در یک چشم بهم زدن زمان می گذرد

ali
ساعت15:49---20 ارديبهشت 1391
سلام وب تون قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, |

 

اسلایدر

دانلود فیلم